Погодження Безвідкличного повноваження на дереєстрацію та експорт повітряного судна

Ідентифікатор послуги в реєстрі державних послуг
02356
Строк
30 днів (робочі)
Повна назва
Погодження Безвідкличного повноваження на подання запиту для здійснення дереєстрації та експорту повітряного судна (IDERA)
Інформація про послугу
Безвідкличне повноваження на дереєстрацію та експорт повітряного судна може бути подане боржником на користь кредитора (уповноваженої сторони). Державіаслужба приймає до розгляду та погоджує Безвідкличне повноваження лише стосовно повітряних суден, зареєстрованих в Державному реєстрі цивільних повітряних суден України.
Детальніше

Вартість
Безкоштовно
Як отримати і що для цього потрібно

Де отримати

Державна авіаційна служба України

Як замовити послугу

Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом).

Хто може звернутися: юридична особа

Документи, що необхідно надати для отримання послуги:

  1. Два примірники IDERA, підписані боржником на користь Уповноваженої сторони.

Умови і випадки надання

Державна авіаційна служба України приймає до розгляду та погоджує Безвідкличне повноваження лише стосовно повітряних суден, зареєстрованих в Державному реєстрі цивільних повітряних суден України.

Безвідкличне повноваження може бути подане боржником на користь кредитора (уповноваженої сторони).

Рекомендується подавати два належним чином підписані оригінальні примірники Безвідкличного повноваження.

У випадку позитивного результату розгляду поданого Безвідкличного повноваження уповноважений орган з питань цивільної авіації погоджує таке Безвідкличне повноваження.

Результат та способи отримання результату

  1. Відмова у погоджені IDERA
  2. Отримання погодженої IDERA

 

Отримати результати надання послуги заявник може особисто або через законного представника, поштовим відправленням на вказану при поданні заяви адресу (рекомендованим листом).

Строк та вартість надання послуги
Звичайне надання

Адміністративний збір

Безоплатне надання

Строк надання

30 днів (робочі)

Куди звернутися, якщо відмовлено у наданні послуги?

Підстави для відмови у наданні послуги

  1. Не відповідність вимогам Конвенції.

Скаргу може подавати: оскаржувач, представник оскаржувача

Органи, до яких оскаржується

Державна авіаційна служба України

Окружний адміністративний суд

Часті питання та відповіді
Де можна дізнатись більше інформації про послугу?

Вичерпну інформацію щодо послуги можна прочитати на сайті Державіаслужби та у відповідній інструкції.